Un safrsit de saptamana plin de activitati!

Alt sfarsit de saptamana, in cadrul proiectului nostru!

Am facut multe intr-o zi! Chiar intr-o saptamana!

Am obtinut materiale pentru a realiza unele componente ale diferitelor sisteme ale robotului!

Am realizat B1, si suportul B1-Cadru

Am facut schite pentru unele piese ce vor servi in diferite puncte ale robotului

Am realizat scheme electrice in diferite modele pentru comanda ”la rece” a miscari robotului!
-In acest punct echipa a fost testata maxim, intampinand diferite probleme dealungul circuitului realizat, de aceea am refacut schema de zeci de ori pana am gasit o rezolvare

Am continuat pe partea de programare a robotului!

Am gandit modul de comanda al B1 prin roti dintate, rezolvand totodata problemele articulatiei B1-Cadru

Am avut in discutie subiecte legate de designul ergonomic al robotului( modul de distribuire al elementelor de circuit care compun robotul)

Am inceput realizarea caietului tehnic!

O alta saptamana de munca, o alta saptamana de bucurie!
Privim cu satisfactie cum ideile noastre prind contur!
Echipa inainteaza cu succes!

Munca la atelier se reia incepand cu ziua de luni, echipa bucurandu-se de weekend-ul bine-venit si totodata meritat!